Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月16日 星期一

160325 意大利十天鴨仔旅 Day 1.2

Day 1 行程
香港→米蘭馬爾彭薩機場→埃馬努埃萊二世拱廊→米蘭大教堂→台灣料理→休息站Bauli Grill (S.R.L.)→BEST WESTERN PLUS Quid Hotel Venice Airport


集合之後就去食午餐,領隊話比個適應期我哋,所以第一餐就係去咗一間台灣料理度食中餐,唔係唔好食嘅,不過對於第一次歐遊嘅我哋嚟講失望咗少少。














餐後就要坐三四個鐘旅遊巴去威尼斯,中途有休息站停一停比我哋去下洗手間,A牛亦都喺呢個休息站飲咗佢意大利嘅第一杯咖啡。不過呢,本身入洗手間時無人企喺度收錢,以為呢個係免費啦(意大利大部份廁所都要錢),點知去完出嚟就見到收錢果個企咗喺度,結果都係要放低錢啦。











瞓下醒下就到威尼斯啦,臨入城之前領隊同司機要去比入城費(之後有幾個城市都要咁做),跟住再行駛多一陣就到我哋今晚入住嘅酒店BEST WESTERN PLUS Quid Hotel Venice Airport啦。房間都唔細嘅,不過好唔慣用無浴屏嘅企缸,都唔知點沖涼先唔會整到個廁所成地水。













今晚嘅晚餐係由酒店提供,所以整頓好行李就可以落樓下食。講到食,意大利嘅上菜速度真係超級慢,特別係呢間,食三四度菜,食咗兩個幾三個鐘,加上呢間酒店啲晚餐又唔係話咁好食,仲有,好多人都由上機到而家都無正式好好瞓過,再加埋時差問題,所以好多團友都食食下自己返上房瞓了,而我哋都好好地地食埋個甜品先,話晒第一餐意大利餐嘛!

返上房再整理多一會行李就快手沖涼瞓囉!










返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

2 則留言:

  1. 第二碟係唔係湯?如果係都幾多料,我上次去東歐D湯好似味精水-_-#

    回覆刪除
    回覆
    1. 係湯嚟㗎~~都幾好飲~~不過已經唔記得咗大唔大味精了~~

      刪除

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!