Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月20日 星期五

160401 意大利十天鴨仔旅 Day 8.1

Day 8 行程
Radisson Blu es. Hotel Rome→羅馬鬥獸場(Colosseum)→許願泉(特萊維噴泉 Trevi Fountain)→龍鳳樓(Ristorante Cinese Lonfon)→梵蒂岡博物館(Musei Vaticani)→西斯汀教堂(Cappella Sistina)→聖彼得大教堂(Basilica di San Pietro in Vaticano)→Ristorante Antico Casale La Carovana(DIY Pizza)→Radisson Blu es. Hotel Rome


五星級的酒店嘅早餐係正啲嘅,款式都好多,環境又舒適,如果唔怕凍,坐出去露天嘅座位會好有風味呢,而且餐廳位於酒店嘅頂層,景觀非常好。















食完早餐就要出發啦,今日行程非常之豐富呢!行李唔洗帶好多,因為今晚都係住返喺呢間酒店。一上車,羅馬嘅當地導遊已經到咗,差不多全日都係佢帶住我哋呢!女仔小朋友因為太病,今日都會留喺酒店休息,而男仔小朋友就會只參觀早上嘅景點。







第一站就係羅馬鬥獸場(Colosseum),同斜塔一樣,第一次見真面目,加上啱啱睇完羅馬浴場,感覺有啲奇妙!好可惜又係太多人,唔夠時間排入去鬥獸場裡面參觀,我哋只係圍住佢行咗一個圈咋。























然後就要出發去睇二度啦,途中經過一個叫馬切羅刻場(Marcello Theater)嘅地方,佢個外型同鬥獸場幾乎一樣呢!









返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!