Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月17日 星期二

160326 意大利十天鴨仔旅 Day 2.1

Day 2 行程
BEST WESTERN PLUS Quid Hotel Venice Airport→穆拉諾島(Murano)→布拉諾島(Burano)→聖馬可區(San Marco)→Da Bepi→BEST WESTERN PLUS Quid Hotel Venice Airport


今日真係好興奮,因為喺酒店食完自助早餐就正式出發遊覽威尼斯。

意大利人真係好鍾意食火腿,幾乎每一餐都會有,所以呢個早餐都唔例外,另外,牛角包亦係好常見,領隊話如果喺外面食早餐,差唔多所有食店早上都只係會賣牛角包同咖啡。








由於今晚都係住返呢間酒店,所以只係帶隨身物品集合就可以了,然後上旅遊巴坐大約15分鐘就去到主島,領隊好似話叫「泊車島」。因為成個威尼斯係由好多個小島組成,島與島之間係用船嚟來往,所以旅遊巴只可以去到「泊車島」放低我哋,然後就要到今晚先再用返佢啦。

落咗車,領隊叫我哋先去一去洗手間,因為因間果程船要成45分鐘,船上係無廁所嘅,所以就算呢個洗手間要比錢都要去咗先。跟住領隊匯合咗威尼斯嘅當地導遊就帶我哋去碼頭,等我哋架遊艇。可能係假期關係啦,個碼頭都係好多人好濟泊,啲遊艇都要輪住停埋嚟。











上咗遊艇之後,我同A牛揀咗船尾嘅通風位置,咁樣會無咁易暈浪嘛,而且睇景都靚啲,跟另一對團友興奮咁影下相就好快過咗45分鐘,到咗威尼斯嘅第一個景點穆拉諾島(Murano)。














去穆拉諾島(Murano)嘅主要目的,係想比我哋睇下點樣吹玻璃,對於最近先去完沖縄嘅我哋嚟講又無咩特別嘅,反而我係對館主後尾推銷嘅一個不會倒瀉嘅玻璃杯有啲興趣,可惜太貴,買一隻又唔夠靚,於是就放棄咗。





之後大家有大約15分鐘嘅自由時間,用下呢度嘅免費洗手間同埋欣賞一下呢個島嘅景色。其實得15分鐘都唔走得遠,中途又被一個全團人都怕咗佢嘅獨男捉住咗幫佢影相(話說呢個男仔自己一個人,初初好多團友都會好心幫佢影相,不過大家後期見佢行近自自然都會避開佢,因為佢話叫你影一兩張相,但實際係影好多張,每個背景要有唔同角度唔同大細,你高抄咗少少都唔得要再影過,位置要超準佢先放過你。。。),好可惜只可以喺附近咁影下相,好快就要返去集合再坐遊艇去第二個島。





















返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!