Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月16日 星期一

160325 意大利十天鴨仔旅 Day 1.1

日期 : 2016年3月25日 - 2016年4月3日
地點 : 意大利
同行 : A君
旅行社 : 勝景遊
航班:
香港→米蘭馬爾彭薩機場機場 CX233 3月25日 00:45 - 06:45
菲烏米奇諾機場→香港    CX292 4月2日 12:45 - 4月3日 06:45


Day 1 行程
香港→米蘭馬爾彭薩機場→埃馬努埃萊二世拱廊→米蘭大教堂→台灣料理→休息站Bauli Grill (S.R.L.)→BEST WESTERN PLUS Quid Hotel Venice Airport


期待咗好耐嘅意大利之旅終於出發啦,由於係凌晨機關係,3月24日晚就要出發到機場,我哋去到機場先去拎Wifi蛋,再搵領隊集合。

報到完之後就要等領隊辦理登機手續,喺我哋等緊嘅時候,姊妹C同佢男朋友竟然嚟咗機場送我哋機,令旅程增添多一個回憶。




領隊派發登記証後就可以去把行李寄倉,之後就可以入閘等候,不過航班這天延誤了一小時,在機場裡已經很想睡覺呢。







由香港飛去米蘭,需時約13小時,上機後不久,空姐便派發晚餐,吃完之後斷斷續續睡了一段時間,中途A牛肚餓點了杯麵來吃,到距離降落前約兩小時,空姐便派發早餐,吃完之後就等待下機了。









在米蘭機場領隊點好人數就過海關及取行李,由於有團友的行李損壞了,大家都要等一陣,然後領隊很匆忙的匯合旅遊巴司機,又很匆忙的安排坐位,結果當然是有少許甩漏,不過有團友就因此黑面了。


















比預定時間遲了出發,到達米蘭市區的遊覽時間自然縮短了,領隊略略介紹完一些重要景點後便解散,有些團友要去買電話卡,有些團友急不及待再去購物,至於我哋,就選擇了到米蘭大教堂參觀。第一次參觀外國嘅教堂,一入去就真係有種好宏偉嘅感覺,好震撼!而且仲有好多我好鍾意嘅彩色玻璃窗。




































正值復活節假期,歐洲本身都已經好多旅客,所以排隊入教堂都花了不少時間,而自由時間又少了,我哋都無法見識一下名店街,只係喺教堂附近逛一陣就要集合了。
















返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

2 則留言:

  1. 歐洲教堂真係好靚,每次行教堂都影好多相

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~~
      今次旅程都入咗幾間教堂~~真係好靚~~

      刪除

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!