Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月18日 星期三

160328 意大利十天鴨仔旅 Day 4.2

Day 4 行程
Starhotels Du Parc→拉士碧芝區(La Spezia)→Vernazza→Monterosso(Church of Saint John Baptist, Ristorante Al Pozzo)→Manarola→AC Hotel Pisa(Esselunga S.p.A.)


Monterosso呢度係一個幾大嘅鄉鎮,據導遊講只有呢個鎮先有餐廳可以容納我哋呢個38人嘅旅行團。

同剛才一樣,導遊又係先講一講個集合地點,然後就帶我哋去到鎮內一間有特色嘅教堂,Church of Saint John Baptist,其實我又無咩留心聽佢講咩,只係知道呢間教堂係用咗啲骷髏頭做佈置。




























講解完之後就拉大隊去附近一間餐廳食午餐,呢度嘅意粉我自己覺得係成個旅程最好味嘅一餐,好味到我竟然有添多碟,而且唔「漏」。仲有樣好嘅係呢度上菜都好快,係迫咗少少,但鄉村地方都無辦法。











飯後就有大約一個鐘頭自由遊覽時間,我哋就係度亂行一通,中途遇到隻貓貓,想影佢相佢就衝埋嚟,以為佢唔鍾意,咁我就閃開咗,之後有個鬼婆行過,隻貓又係衝咗埋去,原來佢係好鍾意比人摸,佢衝埋嚟係等你摸佢,之後我當然就唔再驚佢,係咁摸佢啦。



















玩完貓貓,我哋就慢慢行返去集合地點附近,食食雪糕,散散步。呢個時候天氣開始放晴,曬起上嚟仲好熱添,等車嘅時候大家都要開返㵂嚟擋一下。




















返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!