Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月20日 星期五

160401 意大利十天鴨仔旅 Day 8.2

Day 8 行程
Radisson Blu es. Hotel Rome→羅馬鬥獸場(Colosseum)→許願泉(特萊維噴泉 Trevi Fountain)→龍鳳樓(Ristorante Cinese Lonfon)→梵蒂岡博物館(Musei Vaticani)→西斯汀教堂(Cappella Sistina)→聖彼得大教堂(Basilica di San Pietro in Vaticano)→Ristorante Antico Casale La Carovana(DIY Pizza)→Radisson Blu es. Hotel Rome


來到第二個景點就係許願泉(特萊維噴泉 Trevi Fountain),呢度許願因應唔同嘅條件都有唔同嘅方法。因為我所記得導遊所講嘅同網上所講嘅有些少分別,我就唔喺度特別講啦,因為唔知邊樣先啱,總之當時我同A牛就係各自背向許願泉投咗兩枚硬幣。






跟住我哋又入咗附近間教堂參觀咗一陣,再去買咗杯雪糕食,個男店員好搞笑係咁同我哋講國語呢。










集合返之後就行去食午餐,呢餐係中餐呢,店員都講廣東話嘅。唔知係咪太耐無食中餐,覺得呢餐特別好味呢,我仲有添飯呢。




















然後我哋就跟住導遊去集合返之後就行去共和國廣場(Piazza Della Repubblica)等旅遊巴,呢個時候兩母子就離隊返酒店休息啦。






返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!