Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月18日 星期三

160328 意大利十天鴨仔旅 Day 4.3

Day 4 行程
Starhotels Du Parc→拉士碧芝區(La Spezia)→Vernazza→Monterosso(Church of Saint John Baptist, Ristorante Al Pozzo)→Manarola→AC Hotel Pisa(Esselunga S.p.A.)


喺拉士碧芝區(La Spezia)五鄉鎮嘅最後一個景點就係Manarola,亦即係呢條火車線嘅第二個站,喺未親眼見到之前,領隊就話呢個鎮係最靚嘅,我萬萬都估唔到,呢度原來就係我喺FB見到人哋貼過出嚟一個好靚嘅地方,之前問朋友,佢話要出海㗎喎,好偏僻㗎喎,所以一直都無諗過個團會包咗呢個地方,一去到個影相住,真係非常之興奮。

講返正題,落咗火車之後,又係人山人海呢!通過了一條長長嘅隧道,等咗一陣先等齊晒啲團友,跟住當地導遊又係講一講呢條村嘅背景同集合地點,然後又帶我哋去海邊,呢一刻我都仲未發現呢度有咩咁靚咁特別㗎。












解散咗之後,領隊補充多句邊個位影相最靚,大家都即係向住果個方向前進,衝到去咁上下一望返轉到,哇!竟然就係我意想不到嘅景點,天公仲要造就了美麗時刻,明信片一樣嘅景色就喺眼前。

不過呢段路都好迫人,加埋一路行一路影,都花咗唔少時間先去到個影相位。去到就見到領隊大人已經化身成為咗攝影師,不停幫團友影相呢!雖然景色分別不大,但係我哋都忍唔住不停係咁影。











到差唔多夠鐘嘅時候,我哋就返去集合地點附近坐下,中途仲見到兩位飯腳姐姐嘆緊咖啡呢!






參觀完晒三個漁村,就要坐火車返拉士碧芝區(La Spezia)總站,匯合返兩母子,然後坐旅遊巴去今晚入住嘅AC Hotel Pisa(Esselunga S.p.A.)啦。喺旅遊巴差唔多駛到去酒店嘅時候,大家都見到有超級市場,於是領隊就特意安排我哋夜啲食飯,比我哋去呢間收夜晚八點嘅超市行下先。

基於我哋都無正識食過啲咩生果,當然要去買返啲嚟食下,我哋只係揀到香蕉,有團友就話見到有士多啤梨好抵!


























狂物後整頓一下行李就落去酒店地下食晚餐,原來同日仲有翠明假期嘅團喺度呢,聽聞佢哋個行走方向係同我哋相反嘅,不過,喺度食咗一晚晚飯,就見到我哋個領隊同對方嘅有咩分別,喺度就唔方便講啦。講返個晚餐先,其實又無咩好講,因為都係一個普通嘅意大利餐,上菜速度不過不失啦,都係有啲團友唔食甜品就上樓休息。










返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!