Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月20日 星期五

160401 意大利十天鴨仔旅 Day 8.4

Day 8 行程
Radisson Blu es. Hotel Rome→羅馬鬥獸場(Colosseum)→許願泉(特萊維噴泉 Trevi Fountain)→龍鳳樓(Ristorante Cinese Lonfon)→梵蒂岡博物館(Musei Vaticani)→西斯汀教堂(Cappella Sistina)→聖彼得大教堂(Basilica di San Pietro in Vaticano)→Ristorante Antico Casale La Carovana(DIY Pizza)→Radisson Blu es. Hotel Rome


行行下就嚟到西斯汀教堂(Cappella Sistina)啦,呢度唔比影相,只可以靜心欣賞,雖然好多守衛喺度,但都有唔少人偷偷地影相。不過頂頭幅畫真係好震撼。


出咗西斯汀教堂(Cappella Sistina)外面,有啲聖水比參觀者飲,我哋都試下啦,仲見到白鴿都飲呢。







然後再繼續行,就到咗聖彼得大教堂(Basilica di San Pietro in Vaticano),呢間真係一間好大好大嘅教堂,又喺呢度影咗唔少相。






















參觀完晒之後,我哋喺外面集合返,就喺我去一去洗手間嘅時候,領隊比守衛捉走咗,因為佢唔係當地導遊,但又舉起把遮招集團友,當時真正導遊又行開咗,所以被捉去問話,好彩佢返到嚟。跟住又有另一問題,部份團友離開聖彼得大教堂(Basilica di San Pietro in Vaticano)時已經比人收返部耳機,當地導遊再同我哋回收嘅時候,一係就原機還,一係就用回收咗耳機嘅單據嚟還,咁大家都唔知要齊數先可以離開,所以張單一度唔見咗,好彩最後都齊數,咁先可以走人。梵蒂岡比我嘅感覺真係好似皇宮咁深嚴呢!



















返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!