Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月19日 星期四

160330 意大利十天鴨仔旅 Day 6.1

Day 6 行程
Villasanpaolo Spa Hotel San Gimignano→錫耶納主教座堂(Duomo di Siena)→田野廣場(Piazza del Campo)→曼吉亞塔樓(Tower Mangia)→Castello di Verrazzano午餐→THE MALL→Best Western Hotel Quattrotorri Perugia


早上起來先去吃過早餐,款式都算多啊,然後回房間收拾東西,正準備離開之時,見到內園門外有隻貓貓瞓咗喺度,結果又同佢玩咗一陣先走,今次呢個意大利之旅好有貓貓緣呢!














今日第一站係去錫耶納(Siena)嘅古城遊覽,城裡面好似迷宮咁,領隊好驚我哋會走失。當佢同我哋講集合地點係對住田野廣場(Piazza del Campo)呢個位置時,兩個小朋友同佢嘅屋企人掛住玩無聽書,結果呢,因間再講。


之後領隊繼續帶我哋行到去錫耶納主教座堂(Duomo di Siena)就解散,呢個教堂外觀已經好宏偉,不過好似進行緊彌撒,唔入得去參觀。


























跟住我哋就行返去田野廣場(Piazza del Campo)果邊,順便睇埋曼吉亞塔樓(Tower Mangia),聽講呢度係賽馬嘅路嚟㗎!

遊覽完就要返去集合啦,其實呢,今日係唔可以遲到,因為今日為咗某啲原因中午開始就會封城,唔出得唔入得,如果走唔切就要喺度呆到下午四點,所以領隊喺解散前再三講清楚集合時間同地點,但果兩個小朋友嘅家人明明唔知邊度集合,都唔清楚就走咗去購物了。最終就係,我哋等唔到佢哋出現,喺呢個好似迷宮嘅城又好難定到位,最終就成推團友左兜右兜先搵得返佢哋,其實,最想去Outlet Shopping嘅就係佢哋,被困城裡面無得Shopping嘅都會係佢哋,好彩最終都趕得切離開。












返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!