Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月20日 星期五

160331 意大利十天鴨仔旅 Day 7.2

Day 7 行程
Best Western Hotel Quattrotorri Perugia→佩魯賈(Perugia)城→十一月四日廣場(Piazza Ⅳ Novembre)→佩魯賈大教堂(Perugia Cathedral)→白露里治奧古城(Civita Di Bagnoregio)又名天空之城→Ristorante Papa Rex(意大利聲樂表演的晚餐)→Radisson Blu es. Hotel Rome


之後我哋坐返輕鐵落山,領隊又要喺山上等走失嘅團友,佢就交低咗啲車飛比先行嘅團友,等佢哋可以自己出閘,而我同A牛見還掂都要等,我哋都唔同先行嘅團友同車啦,等下一架小啲人嘛,佢都係一架一架接住去嘅。





齊晒人先後就坐旅遊巴去白露里治奧新城食午餐,呢餐都唔錯,店主仲好靚女呢!

















餐後又匯合咗另一導遊,佢係白露里治奧古城(Civita Di Bagnoregio)嘅當地導遊,佢帶住我哋坐預先預約好嘅接駁巴士,由新城坐到去古城果邊。

白露里治奧古城(Civita Di Bagnoregio)又名天空之城,當煙霧迷漫嘅日子就會見到座城好似浮喺天空一樣,據講宮崎駿嘅天空之城都係用呢度做參考。

一落接駁巴士,就可以離遠見到白露里治奧古城(Civita Di Bagnoregio),雖然今日天朗氣清,不過個景觀都係咁靚。







離遠欣賞完一陣,導遊就帶我哋入城,不過天氣太好,又曬又熱,行上去真係幾攰。

行完真係好佩服以前啲人出入個城嘅毅力,以前條路一定無咁好行。城入面唔算好大,我哋好快咁行咗一個圈就返出去啦,因為太曬太熱,行得慢咗好多,仲索晒氣。我哋離遠影多一陣古城就去附近一家小餐廳買可樂飲啦,之後返到嚟個團友都係一個接一個買可樂飲呢!

之後成團人就坐返架接駁巴士返去旅遊巴,然後就出發去旅行團中最後一個城市,羅馬。
























返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!