Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月19日 星期四

160330 意大利十天鴨仔旅 Day 6.2

Day 6 行程
Villasanpaolo Spa Hotel San Gimignano→錫耶納主教座堂(Duomo di Siena)→田野廣場(Piazza del Campo)→曼吉亞塔樓(Tower Mangia)→Castello di Verrazzano午餐→THE MALL→Best Western Hotel Quattrotorri Perugia


午餐喺Castello di Verrazzano進食,呢餐主要係比大家品嚐紅酒,咁啱呢日係我同A牛嘅拍拖14周年紀念日,真係啱晒呢!

一開始除咗麵包,就係三種唔同嘅紅酒,店主都有講到三種有咩分別,對酒無認識嘅我只係知道邊隻甜啲易入口啲。
















然後就開始上意粉同主菜啦,份量好飽呢!仲有芝士配陳醋呢!最後再嚟多兩種酒,真係飲到我面都紅晒呢!真係好想瞓下覺,呢種感覺係咪就係飲醉酒呢?但我仲行到直路㗎,XD





















返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!