Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2016年5月17日 星期二

160327 意大利十天鴨仔旅 Day 3.1

Day 3 行程
BEST WESTERN PLUS Quid Hotel Venice Airport→法拉利博物館(Museo Ferrari)→陳醋工場(Agriturismo Acetaia Paltrinieri)→Piazza della Pace→Albergo Tre Ville→Starhotels Du Parc


第三天在煙霧迷漫嘅早上起來,昨夜仲經歷咗轉夏令時間嘅時刻,所以起身果陣天都未光,完全見唔到出面嘅嘢。

我哋食完早餐抽咗啲時間喺酒店外面行下,因為尋日朝早見到附近有啲櫻花樹嘅物體,所以今朝專登去睇下,不過唔知係咩花嚟嘅呢?











到咗出發時間啦,我哋今日先去法拉利博物館(Museo Ferrari),旅遊巴漸漸離開咗威尼斯,啲霧氣都散咗唔少,去到博物館完全係曬呀!










法拉利博物館(Museo Ferrari)大約有一個鐘頭參觀,臨入場A牛又被獨男捉住咗呢,好彩領隊有嘢講而教咗佢。不過我哋對車興趣唔係好大,求其睇下,影下相就算啦,好快就行完。本身小食店隔離有個位置可以玩下模擬駕駛,但又係太多人我哋無排,只係買咗杯咖啡HEA到夠鐘,臨返上旅遊巴時領隊交出咗佢幫我買嘅郵票,佢真係講得出做得到呢!好彩我亦都喺尋晚寫定晒啲明信片,而呢隻郵票又係貼紙式,所以一上車我就可以貼好晒佢,遲啲見到郵筒就可以寄啦!




































返回 意大利十天鴨仔旅 - 行程目錄

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!