Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2015年1月3日 星期六

150102 突如其來

今早收到一個好難接受嘅消息...
冇諗過2015年嘅第二天就有個咁壞嘅消息...
一個我好尊敬嘅配音員...
一個會記得我個網名嘅配音員...
一個把聲陪住我成長嘅配音員...
啱啱呢幾日都仲有佢嘅電台訪問...
點解會咁突然咁離開我哋?

真係接受唔到....T_T

中午開始有報紙網公佈呢個消息,
FB亦不停有人出POST講關於佢嘅嘢...
可能自己喺公司都太忙, 分散咗少少注意力...
所以一直個心都只係酸下酸下...
忍住咗淚水...

但係到咗夜晚, 睇咗好多人嘅文章...
終於爆喊咗出嚟....

雖然話世事無常, 但係真係好想呢個消息誤報...
特別係當啲人講話"叮噹去咗搵大雄啦",
啲片播叮噹嘅電影對白"我唔可以再留喺度啦, 真係要走啦"
就真係好唔想接受, 好想呢一切係假....
一諗到以後嘅叮噹唔再係佢配, 真係唔知會變成點...
就好似當年娟姐走咗, 佢配開嘅角色轉晒人一樣...
係到咗呢家都接受唔到...
林保全先生一樣...真係唔敢相像...

其實呢幾年我都已經好少再留意配音員...
新果批, 完全分唔到...舊有熟識嘅又少咗好多個...
經典嘅動畫而家就算再播返都已經唔係原有嘅配音員...
就只有叮噹...咁多年都係林保全先生...
無錯, 舊有嘅配音員總有退休嘅一日...
但係咁樣而換人真係接受唔到...

不過, 真心希望林保全先生可以喺天國同娟姐好好聚舊,
叮噹再次走到大雄身邊....


一路好走....R.I.P.

沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!