Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2015年1月1日 星期四

150101 新年快樂

今年同舊年一樣, 倒數嘅時間都係同朋友去咗影星星~
今次朋友揀咗清水灣郊野公園, 影星嘅人唔多,
但BBQ嘅就有好多人....

至於星星呢? 都好多, 不過可能月亮太光, 感覺唔到滿天星...
本來我想影一張超過一個鐘嘅星軌相...但又有太多飛機飛過,
所以影到五十分鐘左右就停咗佢啦...周圍影下普通星空相算...

到咗12點正, 踏入2015年嘅一刻,
全場BBQ嘅人都一齊講"HAPPY NEW YEAR",
唔知點解會有一種感動嘅感覺...
跟住佢哋又互相問大家"夠唔夠炭, 我有呀", "要唔要腸呀?"咁,
好好笑...

跟住我哋都收好啲嘢走人LU....

2014嘅回顧同2015嘅展望...等我寫埋個遊記先再出啦~~
各位~~HAPPY NEW YEAR~~










沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!