Mitsui's Blog

喜歡旅遊、喜歡拍照、喜歡發牢騷,什麼話題也會有的一個部落格。

2013年9月10日 星期二

130908 唱K慶生

好友J就快生日, 佢好鍾意唱K, 而我又喺上個月發現有ARASHI唱...
所以決定佢個生日用唱K嚟慶祝~~

今晚好熱鬧呢, 成十個朋友仔一齊, 有啲係我新認識嘅朋友仔~~
我又唱咗好多首ARASHI...KAKA~~
本來我哋BOOK咗五點半唱到第二朝五點半...K自助餐~
不過主角七點幾先到呢...原因就係佢整咗個SURPRISE比我哋~
又靚又好味嘅餅餅~~多謝主角~~~

因為第二日要返工...好多人都唔可以唱咁夜, 所以我哋九點左右就食蛋糕啦,
一個係K場送嘅, 一個係之前主角話想食, 我哋搵人去買嘅~
本身都食咗好多嘢~~真係好飽呢~~

第一批嘅人走咗之後, 其他人應該唱到十一點左右都散囉~~



沒有留言:

張貼留言

如欲從電郵收取此篇網誌的留言回覆通知,請按「發佈」右則的「通知我」,謝謝!